понедельник, 27 февраля 2012 г.

Модуль2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

1. Навички роботи в команді:

  • навички спілкування;
  • міжпредметні навички;
  • розвиток індивідуальних навичок учасників проекту;
  • робота з особистою свідомістю.

2. Проектна діяльність, в будь-якії окремо взятій школі (гімназії, ліцеї, училищ, коледжі) може здійснюватися за такими основними напрямками:

  • загальні проекти (олімпіади, конкурси);
  • проектна діяльність у виховній роботі (походи, поїздки, екскурсії, позакласні заходи);
  • проектна діяльність в навчальному процесі (проект як вид завдання, проект як форма іспиту);
  • регіональні та міжнародні проекти (спільна творчість школярів різних регіонів або країн).

Таким чином, головним результатом проектної діяльності учнів, є інтерес до вивчення предмету, розвиток пізнавальної активності учнів; виховання потреби постійно поповнювати свої знання, розвиток умінь, що дозволяють в морі навколишньої інформації знаходити ту необхідну, яку можна використовувати в подальшій життєдіяльності. Використання методу проектів на уроках інформатики дозволяє вирішити значну частину проблем, що стоять перед викладачем, допомагаючи учням усвідомити фундаментальність досліджуваного курсу.
В ході виконання проекту учень більш активний, він проявляє творчість. Працюючи над проектом, кожен має можливість проявити власну фантазію, активність і самостійність. Проект змінює обов'язки учня і вчителя. Перший активно бере участь у виборі, організації та конструюванні змісту навчання і конкретного уроку, другий - виступає в ролі консультанта, помічника, учасника ігор та занять.
Ідея цього підходу для мене дуже приваблива, тому що навчання орієнтоване на особистісні характеристики: попередній досвід, рівень інтелектуального, морального і фізичного розвитку дитини, особливості її психіки (пам'яті, сприйняття, мислення), а також дозволяє кожному учню працювати у своєму індивідуальному режимі, що в свою чергу дозволяє реалізовувати здоров'я-зберігаючі технології в навчанні.
Метод проектів дозволяє вирішити проблему мотивації, створити позитивний настрій учнів, навчити їх не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, які дає їм школа, а вміти застосовувати їх на практиці для вирішення проблем, що стосуються життя. У вирішенні проблем зростає і розвивається особистість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий