воскресенье, 4 марта 2012 г.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
як на мене, то сервіси Веб 2.0 - дуже цікава і корисна новітня технологія для навчання та співпраці. В ідеалі я бачу цей засіб у якості інструменту для створення умов дистанційного навчання учнів (особливо актуально це в нашій школі-інтенаті для дітей, які досить часто перебувають на лікуванні і не мають можливості відвідати уроки), а також для виконання певних домашніх завдань. 
Та "не все так складалося як бажалося". 
Насправді Інтернет - це не тільки друг і порадник! Нажаль, там, де з'являється людина, обов'язково з'являється і смітник (природа теж наш друг і з нею зробили те ж саме). Тому і треба пояснювати дітям, що, якщо вони не "бомжі", то не варто їм лазити по "смітниках", а краще обійти, бо там "погано пахне" (інколи такі порівняння краще діють на молодь, ніж чемні пояснення).
Крім того хочу висловити невдоволення з приводу використання вікі-технологій, з яким мені безпосередньо довелось зіткнутись: ми - не американці, більшість з того, що ми робимо зазвичай виконується "на авось", тобто наш менталітет не розрахований на те, щоб працювати згідно певної інструкції. А тому бувають прикрі випадки, коли користувач, не розуміючи механізмів використання даної технології, псує роботу іншої людини!!!! Тоді і починаєш замислюватись: навіщо варто витрачати стільки свого часу, щоб потім втратити свою роботу!

От хоча б подивіться у "Довідку" на wiki.teach: там жіночка Маценко з кулінарного ліцею  її вкрай зіпсувала - "молодчинка-розумниця"! (Якщо вона так і кулінарією володіє, то краще того не їсти! :-))

Комментариев нет:

Отправить комментарий