воскресенье, 4 марта 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія.

Перефразуємо відомий вислів "Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом" на обернений "Плох тот генерал, который не был солдатом (или в нужный момент не может им стать снова)!"
Так і вчитель: як можна намагатись донести певний навчальний матеріал до дитини, якщо ти сам не відчуваєш його саме "по-дитячому". Це я дууууже добре зрозуміла, коли мій син пішов до школи! Треба вміти побачити все очима дитини і зрозуміти все дитячим розумом, а сприйняти все - чистою дитячою душею...
Виконання учнівських робіт в проекті дає колосальну можливість відчути це.
Один з варіантів перевірки досягнення мети: використання таблиць З-Ц-Д (Знаємо-Цікавимось-Дізнались (Досягли)), які учні заповнюють від початку до завершення проекту.
Працюючи над проектом у ролі учня, можеш відчути на собі, чи вдало сформульовані завдання, чи конкретні цілі стоять перед учнями. Тож розробляючи учнівські приклади, розумієш доцільність застосування проектних технологій при вивченні теми або розділу: легко-важко, просто-складно, змушено-добровільно, варто-не варто. Цілі будуть досягнуті, коли буде дана невимушена відповідь на проблемне питання проекту, проведений моніторинг роботи над проектом, виставлена оцінка за роботу. 

Особливо для мене цінним на цьому тренінгу став досвід створення і налаштування блогів (якось раніше у мене з цим не склалось..., хоча роботу над цим починала)

Комментариев нет:

Отправить комментарий